lørdag 28. mars 2009

Et bilderas og ønske om god helg.


Ja, så var det lørdag, dagene flyr. Her et lite bilderas med varer fra Chic Antique og en lekker sofa fra forhandlerene bak Mille Moi og Bastion. Lekker ikke sant??? I morgen setter jeg nesen mot Danmark etter at jeg har stengt, så tirsdag blir det ikke oppe her. Har lagt opp løypa litt, så jeg håper jeg kommer hjem med noen skatter som blir til salgs i butikken i påsken.. ha en riktig koselig lørdags kveld og kos dere masse.. Klem Kristin

7 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Sååå masse flotte bilder :)) Håper salget går strykende ! Ha en god helg , og god tur til Danmark , klem :)))

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder... Ønsker deg en riktig god tur til Danamark:O=)

Go lørdagskveld Også Klemmer O=)

My home is my Castle sa...

Nyyyydelige bilder....
God tur til Danmark :) Jeg reiser nedover til torsdag og gleder meg :)

Klem,Kari

Ann-Cathrin sa...

Masse flott:) Ha en god tur, Danmarkstur hørtes veldig deilig ut!!

GundaM sa...

Så masse herlige bilder og den benken da...Nydelig!

Kos deg i danmark og så spennende å ha åpent i påska da ;0) Sikkert masse folk, de fleste er jo hjemme da ;)

ANETTESHUS.COM sa...

Nydelig sofa!! Ha en fin tur til Danmark! Spennende! Håper du finner masse fint:)

Klem Anette:)

MODERN COUNTRY sa...

God tur Kristin!!
Håper du finner mange lekre skatter som vi kan få glede av. Ja jeg kommer jo en tur utover..I dag har vi vært og sett på Howard sofa, fy så lekre de er i virkelig-heten!! Og så sitter de så deilig i tillegg. Gleder meg til vi endelig har den i stua :)

Skal titte litt mer på bildene dine, for jeg har gått glipp av endel i det siste. Mye sying igjen vettu.

Ha det godt da, snakkes når du er hjemme igjen!
Klem Aina