torsdag 2. april 2009

Hjemme igjen, med mye i lasten.


Hei igjen, ja da var denne turen gjordt. Jeg sitter igjen med mange inntrykk som skal fodøyes, tar litt tid. Men to av disse bildene er fra Himmelrummet i Helsingør,(www.himmelrummet.dk). Dette er bare butikk man må se om man er i nærheten. Jeg kunne sett i time vis, og jeg var der også en stund, bare herlig. Værdt et besøk der den ligger i en liten trang gate ved havnen, + hyggelig de som driver.. Under kan dere se et vakkert skatoll som ankommer Tirsdag og en del mere. Men det får jeg vise senere, er litt sliten nå i kveld. Ha en fin natt.... Klem Kristin

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ååå for en sjarmerende flott hestO=)

Klem ;==)

Mandi sa...

I love the photo of this horse....wish I could understand what you have written...adore your photos so inspiring...thanks