søndag 17. januar 2010

Søndagsmorgen med besøk.




Hei alle venner.
Dette er hva som er i hagen min om morgen, nydelige rådyr som kommer å spiser.
Er vel ikke så bra for roser og trær , men et hyggelig innslag en søndags morgen.
Disse vakre dyrene lever rett utenfor mitt hus.
Må jo si at jeg synes det er flott! Må kansje gjøre noe når alt begyner å spire, men foreløpig lar jeg de kose seg i denne snømassen. Bilde kvalitet er ikke av det beste, men dette er tatt gjennom vinduet, å de er litt vare.
Mannen min måtte sitte helt rolig, så de ikke skulle bli skremt.
Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag.
Klem Kristin

14 kommentarer:

Therese sa...

Hei hei kjære deg mor. Så utrolig vakre bilder. Utrolig koselig stemning å se på rådyrene. De er så søte. Vi har også disse som naboer. Veldig koselig. Man føler seg litt priviligert da. Så flott stue du har også. Herlige med mange vinduer. Ønsker deg en go søndag. STOR KLEM FRA MEG.

Frøydis sa...

God morgen :-)
Så koselig å få Bambi på besøk da :-)) Nydelige dyr!!

Ha en flott søndag!

Klem, Frøydis

My home is my Castle sa...

Såå herlige :))
Vi har hatt rådyr i hagen vi og, men ikke sett dem. bare spor etter dem :)

Ha en fin søndag og kos deg :)
Klem,Kari

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Utrolig vakre dyr,men de spiser jo opp alt en har i hagen. Her hos meg har alt av roser og syriner blitt spist opp.Ha en fin søndag:)

Hege sa...

Så koselig da :)
Vi hadde også rådyr på besøk da vi bodde i halden, utrolig hvor fasinerende de er å få "ville" dyr på nært hold!
Ha en fin søndag!
Klem Hege

Jeanette sa...

så koslig med besøk, de er utrolig vakkre!

ha en fortsatt fin søndag!

klem herfra

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for et herlige besøk dere har... Vi hadde hjort i hagen .. de første gangene syns jeg dette var evldig sjarmerende.. men da jeg oppdaget hva ødeleggelsen var ...mistet sjarmen sin styrke ganske fort...

Men kos deg med de..og bare kunne komme så nær dyrene slik er herlig..

Klemmer kerstin

Crinoline sa...

Så nydelige rådyrene er,Kristin.Håper ikke de spiser opp alle plantene dine. Har du sett mailen fra meg? Klem og fortsatt god søndag.

Anonym sa...

Hei. Så nydelige rådyr, du har i hagen..
Da er det bare å sette seg og beundre de fra vinduet... Koselig.

M.v.h. Anne:)

h.espe sa...

Så koselig å se disse søte rådyrene utenfor vinduet da! Jeg hadde besøk av en hel "familie" i fjor - de spaserte midt i gaten, mellom bilene, og tak det helt med ro..:o)

Fortsatt fin søndagskveld til deg, og riktig flott ny uke!!

Klem fra Hildegunn

Brocante sa...

Plantene kommer sikkert igjen allikevel. Dyrene er så vakre så det er sikkert verdt litt "plantesvinn". Det er så trivelig med dyr rundt seg - så du er vikelig heldig.

Unknown sa...

Å, så vakre!!

Slett ikke verst å få så fint besøk i hagen:)

Ha en fortsatt fin kveld:)
Klem Linda

Balke gård sa...

God dag og skjønner du gleder deg til våren, fin tid det også! Skulle hatt butikken nærmere emg du, da hadde det vært salgsrekord:-) Jeg er "born to shop":-) Dødsulykke i fylket mitt igår, mange elger her på Hedmarken:-( Klem

maría cecilia sa...

Hola Kristin, it´s so beautiful seeing those "venados" (Bambi) outside in your garden... do they eat all your plants and trees?? I have lots, millions of rabbit that eat everything in my garden... I really don´t love them!!!
You have lots of snow, my god!!!
Muchos cariños,
Maria Cecilia