fredag 5. februar 2010

Prinsen til bestemor er 5 år.


Hei alle kjære.
Bare innom en tur for å ønske dere alle en fin helg.
Jeg er på Sørlandet en tur, mitt største barnebarn har feiret 5 års dag.
Her kan dere se en stolt gutt som pynter muffins til gjestene sine.
Det kom 8 stk herlige unger, så pyntet og fine.
Lydnivået var en stund ganske høyt, men de var så flinke.
Skjønner veldig godt hvorfor vi skal ha barn mens vi er unge! ( smiler).
Kan si det sånn at bestemor kjente kjøret etterpå!
Ha en strålende helg alle sammen og nyt livet og hverandre.
Klem Kristin

11 kommentarer:

Therese sa...

Hei hei frue. He,he, jeg smiler litt jeg også. Ja, jeg kan jo forstå det også. Vi tåler jo mindre med årene og det er helt naturlig. Du er nok en flott bestemor. Hils så mye til familien din.

GOD HELG. STOR KLEM FRA MEG.

Therese sa...

Fikk jo ikke skrevet hvor skjønn han var. Er det mye likhet fra mor der eller? Husker jo Jørgen som veldig lys, var han ikke?

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Gratulere til den lille prinsen din. Ønsker deg og dine en riktig fin helg:)

Frøydis sa...

Gratulerer så mye med den nydelige prinsen :-))
Glad jeg fikk ungene tidlig (19 og 22)..nå er de voksne, den ene er gift, og jeg håper på en HAUG av barnebarn :-))

Klem, Frøydis

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Grattis med barnebarnet !!! Så koselig :)
Ønsker dere en fin fin helg på Sørlandet - jeg skal snart ut på Kjevik å hente pappa så her er det fri til mandag , deeeeeeeeeeeilig!

Klem klem

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer så masse med dagen til barnebarnet....
Men er det ikke deilig å bare kunne kose seg masse med de...
Stat med bestemødre ;)
Ha en super helg
klem victoria

My home is my Castle sa...

Hahaha :)
Kjenner godt den følelsen ja og har og funnet ut grunnen til at vi får barn mens vi er unge ;)
vi skal sitte barnevakt ikvled for 2 skjønne prinsesser og gleder oss til det :)

kos deg på det blide sørland ;)
Klem,Kari

Crinoline sa...

Hei,Kristin. Gratulerer til barnebarnet ditt.Ja,lydnivået kan være høyt i barneselskap,men det er så hyggelig allikevel. Takk for hyggelig hilsen,nå er jeg heldigvis frisk igjen.Gleder meg til å fortsette på arbeidsrommet.I dag har jeg vært en liten tur i byen,for første gang på en uke.Du kan tro det var deilig å se folk igjen.Passet dårlig å bli syk nå da mannen min har vært bortreist i en uke,men er tilbake i kveld,heldigvis.God helg.Klem

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ skjønne gutten din... en ehrlig alder ---

flink er han og som hjelper til...Kos deg masse...
klem Kerstin

Guttemamma sa...

Gratulerer og at du er bestemor da...unge damen!!
klem

Det lille ekstra sa...

Hællæ :o)

Kan tro han var stolt og glad for at farmor var på besøk denne dagen :o)
Sånne dager er godt for hjertene våre :o).
Vi som er store må passe på de små .o)

Vi er på vei til håndball kamp. Etter det skal vi på skirenn på bedhuset. Og til kvelden skal vi bort for å se på håndball kampen gutta skal spille nå :o)
Hiv å hoi. Ha en super søndag dere også :o)
Vi prekæs.

Cos Lisa