tirsdag 30. mars 2010

Herføl en perle i havgapet, og jeg ønsker dere alle en god Påske.





12 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå vakre bilder!!

Ha en riktig god påske! Kos deg! Nyt fridagene!

Klem
Anette:)

Anitas interiør verden sa...

Hei så flotte bilder,vakkert landskap og vakkert hjem:-)
Har lagt meg til som følger og titter innom igjen.
God påske
Klem Anita

My home is my Castle sa...

For noen fantastisk flotte bilder...
Både de ute og de inne !!!

Ha en riktig God Påske :)
Klem,Kari

Frøydis sa...

Hei på deg!
SÅ fint du har det! Nyyydelig gulv! Sånn kunne jeg tenke meg, bare litt redd for at absolutt alt blir synlig, hehe..

Ha en fantastisk påske :-))
Klem, Frøydis

Therese sa...

HEI MOR. Ja det var en herlig perle. GOD PÅSKE TIL DEG OG DIN HERLIGE FAMILIE. STOR KLEM FRA MEG.

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Åå så vakre bilder. Skulle så gjerne vært med på bloggtreffet ditt, skal se hva jeg får til. Ha en flott tirsdagskveld. Klem fra meg:)

Det lille ekstra sa...

Hællæ :o)

Kjempe fine bilder. Ja vi lever i et vakkert land. Kos deg masse. Ønsker deg og dine en herlig påske.
Vi prekæs.

Cos Lisa

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Himmel & hav , bokstavlig talt! Sååå vakkert assa:) Nydelige bilder . God påske til deg & dine , stor klem :)

Bo med Lena sa...

Der var det flott! Ønsker deg en flott påske:)

Christinas låvebutikk sa...

Herlige bilder;)
Takk i like så;)))
God påske!

MODERN COUNTRY sa...

Riktig God Påske Kristin!

Håper du får oppleve fine soldager med mange koselige opplevelser. I morgen tar vi også noen dager fri, det skal bli deilig :)

Klem Aina

Simones Country Home sa...

Heia.

Nei det hadde jeg ikke fått med meg, men det høres jo kjempehyggelig ut da. Ikke vært på det da jeg er ganske så fersk som blogger. ;o) Så det vil jeg veldig gjerne bli med på. Du holder jo til i nærheten du så. ;o)
Håper jeg får det til altså.
Klem Simone, å takk for invitasjonen.
Ha en knall dag videre. :o)