tirsdag 23. november 2010

Tøy fra Sussili på plass.

Hei alle sammen.
Håper dere har en flott dag. Jeg pakker ut varer , fordi første sending fra Sussili har kommet. Dere kan glede dere til å se dette. I går var jeg i Ørebro og så på hele kolleksjonen, så mye fint og for en passform.
Ta dere en tur å se, er det noe jeg ikke har på lager, bestiller vi dette!!
Husk åpent i dag og i morgen er det Førjulskos med noe attåt!!
Har ryddet i butikken så det er en del varer til halv pris og noen med prosenter.
Håper vi sees. Klem Kristin

2 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei,Kristin.Ser ut som du har veldig mye lekre klær.Jeg kan dessverre ikke i morgen,men jeg kommer innom til helgen.Håper du har igjen sjal.Klem

Frøydis sa...

God morgen Kristin :-)
SÅ mye fint du har...er så synd du er så lang borte!! Og litt vanskelig å bestille over nett når jeg ikke får prøvd det...
Men moro å se uansett :-)
Ha en flott dag videre og klem fra meg