fredag 10. desember 2010

3 adventshelg!!!

God helg alle sammen!! Ja, da er det 3 helgen i Advent, tiden kommer jammen fort. Har hatt flott besøk i hagen i dag, ser dere ,tror det er en nøtteskrike. Hadde 4 stk på en gang, herlig.
Ellers så går det vel sin vante gang her, juleforbredeler er i gang og er forsåvidt i rute tror jeg..
Det er bare 14 dager til Julaften, så tiden flyr den.Butikken er full av varer også til REDUSERTE Priser. Jeg avslutter jo snart sesongen, så det halv pris på en masse.Er ikke så glad i og telle jeg se!!!
Åpent lørdag og Søndag, velkommen skal du være.Ha en fin fredag.
Klem Kristin

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan..skulle gjerne ha vært hos deg og shoppa jeg...


koselige bilder..

ønsker deg fin fin helg..

Klemmer

InstatreffNorge sa...

Nyt 3. adventshelg:)
Nå blir det mildere, men krysser fingrene for en hvt jul:)

Klem Lise

Guttemamma sa...

Det var jo en fin gest til kundene dine!!
klem og god helg♥

Crinoline sa...

Hei Kristin.Dette er flott. Jeg skal prøve og ta meg en tur til uken. Trenger klær. God søndag til deg.Klem