onsdag 4. mai 2011

Mai, skjønn og mild.


Hei på dere!! De sier Mai du skjønne milde, ja skjønn er den måneden men jeg synes nå at det har vært litt kaldt!!! Vi ble jo litt bortskjemte i April med full sommer nesten. Men det skal visst bli varmere igjen. Dårlig på blogging om dagen, men det har sin grunn. Den minste fugle ungen min holder på å flytte, så jeg har litt å gjøre i forhold til det. Rart at nå blir det bare oss to her !! Men slik skal det jo være, ungen blir voksne å flytter ut. Skal vise bilder etterhvert når vi blir ferdige. Ellers pakkes det ut varer, ny bilder i morgen håper jeg. Holder  ÅPENT TORSDAG KL 1200 - 1800; FREDAG;Kl 1100 - 1800.LØRDAG OG SØNDAG; KL1100 - 1600.Mye nytt i lykter, koselig gresskarvaser, bokser, og skjønne silke bluser... Ha en flott Onsdag ettermiddag, så håper jeg at vi sees.
Klem kristin

1 kommentar:

Crinoline sa...

Hei,Kristin. Etterhvert venner man seg til at det bare er to igjen i huset,men jammen tar det sin tid. Jeg kommer innom deg snart.Trenger blant annet litt nye klær.Var i selskap i går og brukte den sorte fløyelsjakken.Fortsatt storfornøyd med den.Klem