onsdag 14. september 2011

Tusen takk, STINN BRAKKE......









Ja da var kvelden over med Høsten visning av nyheter!!!
Tusen takk alle sammen for en flott kveld. Håper at alle koste seg !!!
Takker spesielt alle jentene, venninnene mine som alltid stiller opp som kjøkken hjelp og mannekenger!!!! Hadde aldri kunnet gjennomført dette uten dere!!!!Nå sitter jeg med et glass rødt og tenker over alt, sikkert noe jeg kunne gjordt annerledes, men tror at det var en vellykket aften hvor jeg fikk vist fram mye av Høstens nyheter. En del ting er jeg også tom av, så det er jo bra!!! Sov godt og ha en flott torsdag!!! Åpent fra kl 1200 i morgen om noen har lyst på en tur!!!
Klem Kristin

1 kommentar:

Sjøgløtt sa...

Hei :-)
Så mye fint. Jeg kommer nok "plustelig" ;-)
Jeg gikk tydeligvis glipp av en flott kveld.
Mvh Linda N