onsdag 19. oktober 2011

Nostalgi og gode tanker.



Hei alle sammen !!! I dag viser jeg litt soveromsinsperasjon. På dette lille border er det ting som betyr mye for meg. I osteklokken ligger en smekke og skoene til min mamma, på fatet bryllupshanskene, dette er kjære ting for meg: Min mamma døde så altfor tidlig , bare 61 år gammel, men det og ha disse tingene fremme gjør at jeg føler meg nær henne likevel... Dette var kansje  nok nostalgi, ellers er det en fin dag på østlandet og solen ser ut til og komme også... Ønsker dere alle velkommen til en koselig handel i morgen, fredag og resten av helgen!!! Håper vi sees!
Ha en flott Onsdag! Klem Kristin

2 kommentarer:

Magdalena sa...

skjønne bilder, masse fint på soverommet her..
klem M:)

Haviken gård sa...

Hei Kristin.

Kjempe fine bilder .O)
Ønsker deg også en fin dag .O)

Cos Lisa