tirsdag 2. juni 2009

Vel overstått pinse.


Ja, da var siste helg med langfri over, og mange av oss har hatt et fantastisk vær. Her har det i hverfall vært full sommer varme, og alldeles nydelig. Håper dere alle har kost dere masse, syrinene er snart ferdig allerede, tidlig, men slik blir det når sola er så varm. Nå venter jeg på at rosene skal begynne, elsker å plukke inn og lage buketter. Herlig tid vi har foran oss. Ha en fortsatt fin dag, nå skal jeg hente lille barne barnet mitt i barnehagen.Så da skal vi kose oss i hagen å spise is. Klem Kristin

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine syriner, de dufter jo så godt. :) Har selv tatt bilde av heggebuketter i helga. :)

Mitt hvite hus sa...

Flott bilde av syrinen... ja helgen har vært helt fantastisk...nå er den over og det er fin været også..kaldt og guffent...Ønsker dege fin uke 0)
Klem Kerstin

Unknown sa...

Hei Kristin
Håper du har hatt en fin pinse, vi kan ikke klage på været iallefall....det har vært praktfullt. Nå har jeg kommet hjem fra København, fått datteren min og hele hennes flyttelass hjem. Her kan du tro det ser ut nå.
Vi må treffes snart, jeg tar meg en tur i helgen hvis du har åpent.
Klem...Ellen

lottens vita och gröna sa...

ohh syréntiden, då ska tiden stanna!, vilken uteplats du har kristin, helt underbart!
gooo weekend!

varmkram lotten

A Seaside House sa...

Så fint med syriner. Ja her hadde vi også flott vær i pinsehelgen, håper det snart kommer tilbake, det var flott med litt varme:) Ønsker deg en fin helg videre!

MODERN COUNTRY sa...

God morgen Kristin!

Takk for sms og for i går!! Ville bare stikke innom for å sjekke om alt fungerer her etter at vi ornet og samtidig ønske deg en riktig herlig dag! Håper du har pent vær der borte så du kan sitte i den fine solveggen din og nyte.

Vi snakkes snart!
Klem/Aina