onsdag 18. november 2009

Utebutikken pyntet til adventstiden.




Ja, da er det meste på plass, har prøvd å lage et miljø ute også. Synes at det henger sammen med resten av butikken. jeg har jo en annerledes butikk, så det som møter kundene må også være koselig. Spent på om det blir noen kunder og om jeg får noe tilbakemelding på dette. hva synes dere etter bare å ha sett bilder på bloggen??
Glad for både negativt og possitivt, det er bare slik man kan bli bedre.Har jo vist en del bilder ute tidligere også. Nærvøs nå...
Ønsker dere alle en fin kveld, og velkommen hit om det måtte passe.
Klem Kristin

12 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Det er kjempekoselig hos deg!!
Her må kundene stortrives!!
Lykke til :o)

Linecas have sa...

Butikken din ser veldig fristende ut. =))

Guttemamma sa...

Veldig koselig,synes jeg! Og enig at ai det er viktig at det utenfor butikken henger sammen med hva butikken har inne!!
klem

Crinoline sa...

Butikken og hagen er faktisk enda koseligere i virkeligheten.Flink er du,Kristin.Klem

My home is my Castle sa...

Dette er ingeting å være redd for ;)
Heeelt nydelig har du det, både innenfor OG utenfor :))
Skulle ønske jeg kunne vært der ;)

Klem,Kari

maría cecilia sa...

Hello, if I understood correctly with the translator help, this is your shop and you are preparing things for a fair, am I right?? Oh my god, so sorry if I´m doing a mistake. Anyway, everything here looks so beautiful. Good luck to you!!!
María Cecilia

Mitt hvite hus sa...

De bildene jeg har sett så langt Kristin er veldig koselig... du klarer å lage en egen herlig og sjarmerende stemning... jeg skulle bare så gjerne sett og opplevd butikken din i virkleigheten....

Klem Kerstin

Emmas Verden sa...

kjempekoselig hos deg Kristin!!! en nydelig og fristende butikk..håper det kommer mange kjekke kunder til deg!!
skulle gjerne tatt meg en tur jeg ;)
lykke til med julehandelen!!
klem Anne***

Inspiration i vitt sa...

Hej kristine, ååå så mysigt det är hos dig, har klickat upp bilderna och tittat länge på dom. jag blev såå inspirerad utav dom så det kommer nog andra bli oxå. Kram på dig/Ingela.

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Så mysiga bilder jag skulle önska att jag fick se eran butik i verkligheten.Kram Agneta

Crinoline sa...

Hei,Kristin.Jeg har planer om å komme på julemarkedet.Er du der hele dagen?Klem

Balke gård sa...

Så fint det blir, juelstemning tross grønn plen;-) Lykke til, god helg fra MArianne