fredag 4. desember 2009

Med ønske om en fin2 adventshelg.



Ønsker dere alle en fin og koselig 2 adventshelg.Ser at det er mange blogere som har pyntet mye og er i full gang med forberedelsene. jeg blir så imponert når jeg suser rundt i denn bloggverden, utrolig mange kreative mennesker.
Jeg stopper litt opp, fordi jeg ordner mye til butikken, blir det litt mindre inne hos meg selv. men nå skal jeg snart ta fatt der jeg og.
Kos dere og nyt helgen, og skulle dere trenge en gave eller to så er det åpent i hagen.
Førjuls kos Kristin

9 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Ha en riktig stemningsfull helg der ute i Engelskviken Kristin!!
Håper nye kunder finner veien ut!

Varm klem Aina :)

MODERN COUNTRY sa...

Å nei runda du , og så fikk jeg det ikke med meg??? Gratulerer så inderlig mye på etterskudd Kristin!! Åh, jeg håper du hadde den deiligste dag sammen med mannen og gode venner. Og kanksje fikk du noe ekstra, du som alltid gir så mye av deg selv til andre. Det fortjener du virkelig!

Det skal bli koselig og sees snart :)

Aina

Therese fra huset med de rare i sa...

Trenger ikke pynte du vet du som har det så flott!! En riktig flott helg til deg også:) Håper lørdagen fører med seg masse nye kunder:)

Anonym sa...

Deilig vinterbilde du viser..
Er nok mye å gjøre med butikken i disse dager.
God helg

Mitt hvite hus sa...

Så koselig du har det i uterommet ditt... hadde ikke hatt noe i mot å sittet der..
Ja er det ikke mange flin ke og kreative damer der ute... ***Ønsker deg en fin advents helg...

Klem Kerstin

Crinoline sa...

God helg til deg også,Kristin. I dag. blir det brie,valnøtter med Akasiehonning til dessert.Takk for tips.Klem

Mia, New Room Interior sa...

Så koselig bilde! Ha en fin 2.adventshelg! Klem-Mia

Magdalena sa...

stemning her..
klem, magny***

Heidi og Cathrine sa...

Heisann!
Takk for besøket. Har vært innom deg mange ganger men har ikke vært flink til å legge igjen hilsner. Det hadde vært moro å tatt en tur til butikken din, men før jul er det ikke rå... Det er travle tider:)
Det er alltid artig å følge med "likesinnede" i eget fylke vettu;)
Ha en koselig førjulstid. Håper du får masse besøk i butikken før jul:)Lykke til!

Hilsen fra Heidi