fredag 18. desember 2009

Sesongavsluttning i butikken.



Ja, da var vi kommet til den siste adventshelgen. Jeg stenger for sesongen og åpner til påske igjen. Åpner eventuellt på forespørsmål.

Vil med dette ønske alle gamle og nye kunder en riktig god jul,
vil denne helgen gi 30 % på en del varer.
På hyllen over her sitter en engel og passer på barne bildet av min mor, hun lever desverre ikke lenger, men jeg ser på henne hver dag. Synes at engelen passer godt sammen med hun. Hun var et spessiellt menneske som gikk alt for tidlig bort.
Julen er jo en tid vi tenker spesiellt på de vi har kjær og de vi har mistet.
Ønsker dere alle en fin adventshelg og kansje vi får sne har jeg hørt.
Om det skulle passe , er dere hjertlig velkommen hit til hus og hage.
Ha en fin dag.

klem Kristin

12 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Gode ord....

Ha en fin dag videre min venn :)
Klem,Kari

Frøydis sa...

Så fint innlegg!! Skulle gjerne besøkt den butikken din :-)) Kanskje sammen med min søster Kari en gang??

Ha en flott helg :-)

Klem, Frøydis

Crinoline sa...

Hei,Kristin.Så fint du skriver om din mor.Men for en søt liten pepperkakebaker som er på besøk hos farmor. Ønsker deg en riktig god jul.Klem

Unknown sa...

Jag ville bara kika in för att önska er en riktigt fin advent! Kram petra

Mia, New Room Interior sa...

Nyt siste adventsøndag med masser av snø og stemning ute! Klem

Jeanette sa...

god morgen!
lagt ut bilder av vinduet! sjekk så fint det ble!
passet perfekt på avlastningsbordet mitt! 1000 takk for koslig handel! du har sååååå mye fint! ses til påske igjen,for da tar jeg turen til deg igjen!

ha en fin fin søndag og riktig god jul!

klem klem

h.espe sa...

Takk for koselig førjulsvisitt:o)

Ønsker deg fine dager frem mot jul, og en riktig GOD JUL og et GODT NYTTÅR!!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Stor juleklem til deg og!!!

Linecas have sa...

Julen er tid for å minnes med glede de vi har mistet og å glede oss sammen med de vi har. =)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ja så var siste helgen ferdig for oss begge. Håper du nyter dagene som kommer,og at du får en fredfylt og god jul.
Klem fra Bente:)

Crinoline sa...

Hei,Kristin.Ønsker deg også en riktig god og avslappende jul.Håper vi sees på nyåret.Stor klem

Det lille ekstra sa...

God kveld Kristin.

Takk for besøket i dag. Det var koselig:o)
Ønsker deg og dine en herlig julefeiring og et godt nytt år.
Gleder meg til nyttår, da skal vi på oppdagelses turer og gå på kaffè :o)

Jule cos fra Lisa