onsdag 1. juni 2011

JUNI;herlig og SOL!!! Åpent resten av uken, velkommen.





Hei og god Onsdag,ja, da er det litt fri dager igjen. Velkommen til handel om det passer, Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag. Fått nydelige hvite topper og sommer kjoler i dag, værmelding sier at det er mulig vi kan få brukt dette i helgen!!! Vi får håpe de har rett. Velkommen skal du være om det skulle passe. Minner også om visning av sommerens klær Tirsdag 7 juni kl 1800, gi gjerne tilbake melding pga lett servering. Håper at du / dere har mulighet til det og setter min lit til vær gudene da alt skal foregå i hagen!!! Ha en fin ettermiddag og kos dere i sola.
Klem kristin

2 kommentarer:

Sjøgløtt sa...

Hei.
Håper mange finner turen til deg i helgen :-) Min helg skal bestå av BMX, som tilskuer ;-)
Mvh Linda N

Simones Country Home sa...

Hei på deg. Det var lenge siden. Håper det går bra med deg og salget. :o) Jeg skal nedover din veg neste tirsdag, da kanskje jeg kommer innom deg. Nå MÅ jeg bare få gjort det assa. hehe

God nesten helg.

Klem Simone ;o)))