fredag 26. februar 2010

Når våren ikke kommer!!!!





Hei alle kjære.
Ja, når våren ikke kommer til oss, får vi lage litt VÅR inne.
Nyheter i butikken, Madonna kr 1298.
Liten Jernsofa kr 3498
Lammeskinn kr 1398.
Her kan dere også se hvor jeg sitter å blogger med dere.
Og ikke minst den store rosebuketten jeg fikk av min mann i går!!!!
Vi hadde bryllupsdag 32 år, tiden går!!!
Ønsker dere alle en strålende helg i snø kaoset og håper vi snart kan få det litt mere vårlig.Husk det er bare å ring om det er noe dere skullle ha lyst på!!!
Klem Kristin

7 kommentarer:

Frøydis sa...

Gratulerer med bryllupsdagen :-)))

Ha en flott helg
Klem, Frøydis

wenche ringen sa...

Ja gratulerer med bryllupsdagen. 32 år er virkelig noe å feire i våre dager !
Lengter så desperat etter våren jeg også ! Får gjøre som deg å pynte med vårblomster inne så lenge.
Wenche

InstatreffNorge sa...

Heihei=)

Tuusen takk for det:) Moro med flere fra byen ja:)

Flott blogg du har:)

Klem Lise

InstatreffNorge sa...

Grattis med bryllupsdagen deres også:D

På Låven sa...

Hei på deg.
Takk for at du tok imot oss og åpnet den vidunderlig butikken din. Må bare si at sølvbollen jeg kjøpte hos deg nå står i stuen med en blomst oppi.Jeg er så fornøyd.Klem og god helg til deg og din kjære.

(eddas) sa...

Grattis så mye med bryllupsdag....ja hvor årene går:)
ha en kos aften
klemmer sendes

Emmas Verden sa...

heisann og gratulerer med bryllupsdag ;)
her er det heller ikke noe tegn til vår...MEN jeg fikk masse flotte varer idag i deilige vår- sommer farger..JIPPI :)
ha ei fin helg..kos deg med din kjære ;)
klem anne♥♥♥