tirsdag 9. februar 2010

Nyheter,Kors og madonna.




Ja, nå stømmer de på, de nye varene.
Har fått noen nydelige Kors og Madonnaer, og fugelbad til å ha ute.
Bare vi snart kan slippe litt av kulden. Gleder meg til å ha dørene oppe, lufte og henge tøy ute i sola. Ja, jeg er nok litt higen på vår. Men det tar vel litt tid , med denne kulden og all den sneen.( smiler).
Det er i hvertfall nydelig vær om dagen, med solen som skinner på den hvite sneen.
Har du lyst til å ta en tur, er det bare å ringe , så ordner vi det.
ha en fin kveld og kos dere.
Klem Kristin

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Åhh som jeg gleder meg til våren...
Nydelige bilder du viser, som alltid :)
Tusen takk for informasjonen om de møblene. Tenk jeg visste ikke at de kommer fra Søgne :))
Nydelige er de hvertfall..

Håper du hadde det fint her nede..:)

Klem,kari

Mitt hvite hus sa...

Så flotte ting du viser..ja våren er rett rundt hjørnet nå.. dagene er lengre og solen varmer faktisk ganske bra noen dager... deilige vårtegn.. jeg gleder meg også til å ha døren åpen...

ha en fin dag..
klem Kerstin

Therese sa...

Hei hei kjære deg mor og go morgen. Tusen takk for koselig hilsen.

Så mange lekre ting. Madonnaer er noe nytt for meg. Jeg har ingen selv, men må nok vende meg til det tror jeg. Før jeg evnt. kjøper meg en. Stilig slik du viser den da.

Her i hus er det bare jeg som er våken i øyeblikket. Mann og storedatter er i barnehage og jobb.

Vi har storkost oss i helgen. Jeg er enig med deg om at våren er savnet, men likevel. Er noe spesielt med vinteren synes jeg. En egen stemning.

Ønsker deg en go uke. Nyt tiden med mann og familie. Håper du kan purre på mor, med hensyn til besøket. Hun som er mest opptatt.

STOR KLEM FRA MEG.