mandag 22. mars 2010

Chic Antique, men bare litt!!





Hei alle venner.
Ja, da er litt av varene fra Chic Antique på plass. Desverre var det mye på rest,men slik er det.
Har også fått klær fra ETUI i dag, herlige tunikaer i silke, lin, og underkjoler og thigst.
Nydelige ting. Kommer bilder en annen dag. Må style litt først ( smiler).Om du skulle ha lyst så er det visning av tøyet på Torsdag kl 1830, bare ring meg om du har lyst til å komme, er ikke mange i hver str, så det er først til møllen!!
Ha en fin kveld.
Klem Kristin

7 kommentarer:

Emmas Verden sa...

spennende med nye varer..men alltid litt kjedelig med restordrer..
gleder meg til å se klærne ;)
klem Anne♥♥♥

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei, ser ut til at du har fått noe av det jeg venter på. Ja, Ja, sånn er det.Ha en fin kveld:)

Kerstin`s lille brukt marked. sa...

Nydelig varer du har fått.. er så svak for disse teppene jeg..herlig farge på det..

Ønsker deg en fin dag.
Klem Kerstin

Line fra huset på landet sa...

Mye fint her :)
De fine tingene i fil de fer. Sukk, skulle gjerne hatt noen av dem gitt.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Jeg fant den koselige bloggen din nå, og har lagt meg til som følger og titter gjerne innom igjen!

Klem

Frøydis sa...

Hei Kristin :-))

Ville bare stikke nesa innom og si at du er ikke glemt, har bare vært litt ute av form ;-)
Men nå er jeg på vei tilbake kjennes det ut som...herlig :-)))

Klem, Frøydis

Unknown sa...

Nydelige bilder fra herlige Chic Antique!♥ Elsker det jernstativet for blomster/div :)
Vakkert!!♥
Alltid kjedelig med restordre, men som regel kommer de når man minst aner det hi hi :)
En flott kveld ønskes fra meg,
klem Anki