mandag 15. mars 2010

Ny forhandler, kommer neste uke!!!



Hei alle sammen.
Ja, i dag er det et nydelig vær, solen skinner og det drypper fra taket.Jeg har hatt besøk av en leverandør med tøy.
Og gale meg, jeg har handlet, er det ikke rart hvordan lyset og følelsen at man går mot vår og sommer forsterkes med sol.
I hvertfall lot jeg meg påvirke, så nå kommer det masse spennende, og det beste er kansje at dette er ting du ikke finner overalt.
Topper, thigts, underkjoler og tunikaer, ja, jeg sier det, nå er det bare for våren å komme.
Ønsker dere alle en fin dag og håper noen av dere finner veien hit til Lørdag, mange gode tilbud i og med sesongåpningen.
Kansje noe av tøyet er på plass!! Spennede..
Klem Kristin

6 kommentarer:

Frøydis sa...

Hei på deg :-))

Hvor ligger denne butikken din? Hadde vært moro å vært der!

Snøen smelter om kapp her, det er så herlig!! Deilige varmegrader!

Ha en topp dag
Klem, Frøydis

Therese sa...

Hei hei skjønne deg. Å,åå så herlig. Det blir spennende. Og jeg kan skjønne at det kribler litt ekstra hvis det blir ei tulle.

Koselig.

Takk for koselig hilsen inne hos meg. Det varmer bestandig.

Å, så gøy. 20 mars, skulle gjerne bodd nærmere. Da hadde jeg stått ved døren rett før åpningstiden, he,he.

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN UKE KRISTINMOR. Du er en super bestemor. STOR KLEM HERFRA.

wenche ringen sa...

Å , dette høres spennende ut Kristin ! Skal se hva jeg rekker til lørdag. Jobber nattevakter , så jeg sover vel til kl 15.......

Det lille ekstra sa...

God morgen :o)

Gleder meg til å se :o) Sennende :o)
Vi prekæs.

Cos Lisa

ANETTESHUS.COM sa...

Ser spennende ut, Kristin!!! Skal se om jeg ikke kan få tatt meg en tur snart ... Jeg kjører som sagt ikke bil om dagen (og min venninne er veeeldig gravid *smiler*) Men hvem vet?!

Klem klem
Anette:)

Emmas Verden sa...

høres spennende ut Kristin ;) jeg følger med..gleder meg til å se :)
lykke til med åpningen igjen!! skulle så gjerne været innom deg ;)
klem Anne♥♥♥