fredag 17. oktober 2008

Chic Antique, Madam Stoltz, Petit charpaud

Hei igjen
ja så er det meste på plass. I tre dager nå har jeg bare pakket ut og ryddet. Utrolig hvor mye papp det blir!! Men nåbegynner det å se bra ut synes jeg da. På bildene under kan dere se litt av utvalget, det er noe for en hver smak vil jeg tro. Så nå er det bare å komme å handle i vei. Ha, ha, håper jeg får noen kunder da!!! det er åpent i helgen i hvertfall.Nydelige fattig mannssølv pynt til jul. Bare 50 kr , det er vel ikke verst!! De kommer fra Chic Antique. Ellers er det kommet mye fint også fra Madam Stoltz. Ja, det vil dere seom dere tar dere en tur. velkommen skal dere være. Å husk at hvis dere vill komme utenom tiden som er satt, er det bare å avtale pr telefon eller mail. Ha en fin helg, nå skal i hvertfall jeg ta med et velfortjent glasss vin. Kos dere m bildene. Klem kristin.

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så flotte bilder du har vel ikke nett butikk vel.- Slik fattigmannsølv julepynt kunne jeg virkelig tenke meg:O=)

Håper du får mange kunder og en herlig helg=)
Klem Kerstin