onsdag 29. oktober 2008

Velkommen til bords.

4 kommentarer:

GundaM sa...

Stemningsfullt og vakkert ;0)

Og snart er det tid for julebord!

Mitt hvite hus sa...

Nydelig vakkert bord=) Klem=)

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kristin!

Takk for både mail og hilsen i bloggen!
Skal si du har kommet i det stemningsfulle hjørnet, nydelig dekoret og pyntet. Ja både ute og inne. Er det virkelig tid for Tulipaner? Åhh, jeg elsker dem! Ja hvite selvsagt, hihi :))

Julestrømpa jeg lagde i går var virkelig en fulltreffer, den ble solgt samme kvelden. I dag syr jeg nye, også til deg. Moro at du også likte dem! Jeg lager litt forkjellige, også romantisk med blonder som du spurte om.

Gleder meg til å ta en tur snart igjen, skravle og drikke litt vin.

Nei tilbake til symaskinen. Ha en fin dag!
Klemmer

Aina

Magdalena sa...

så vakkert da...
fin helg til deg...