tirsdag 25. november 2008

Advents klart..

8 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Så koselig det ser ut hjemme hos deg.. og i butikken:) kakkelovnen du har kjøpt deg har alltid vært min drøm..Men tror den vil bli for stor og tung her hjemme i min lille stue,der jeg har pipa.. Desverre.. men bare nyt den, det er virkelig et flott møbel.

Jeg kommer.. men vet ikke når...Gleder meg til å tråle hyllene dine i butikken:)

Klem White vintage

My home is my Castle sa...

WOW...
Noe sååå lekkert !!!
Kjempestilig :))

Klem,Kari

Hjerterom sa...

Jøss,du hadde det veldig fint og koselig :)

Siw

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN! Du snakker om å være den heldige vinner - og attpåtil på bursdagen din! DU HAR VUNNET PAPPILOTTA'S JULESKILT! Postlegger pakka i dag!

Lykkehuset sa...

Flotte bilder du viser! Kommer snart en tur igjen! Klem Beth

Karna sa...

Åhhh så fint!

Unknown sa...

Hei Ann-Kristin
Butikken ser fin og adventsklar ut. Sååå hyggelig at du vant skilt, og gratulere med dagen!
En god adventshelg til deg!
Klem...Ellen

sortekatt sa...

Såååå koselig!!Ha en fin helg:)