fredag 7. november 2008

God Helg!!!

9 kommentarer:

Emmas Verden sa...

God helg til deg også!!!
Ønsker deg lykke til med butikken og julesalget!!!Håper det tar seg opp nå når jula nærmere seg :)
Du har veldig mye fint!!
Klem Anne ;)

Charlotte - FO² sa...

Kjempe koselig hylleplass :)
Ha en riktig god helg!!!

Min Still By Maia sa...

Koselig hylle! GOD HELG

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kristin! Koselige bilder og er så glad for at du oppdaterer oftere! :)) Ser jeg hjertet? :) Du har mange fine stilleben du..Håper du koser deg nå og at alt går i orden i morgen med den nye fine kakkelovnen. Skal bli så moro å få se!

Gode klemmer!
Aina

MODERN COUNTRY sa...

Oja, hihi..God helg!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei,
og takk for besøket.
Det ser ut som du har ein koseleg butikk.
Julesalet har ikkje tatt heilt av hjå meg heller, med kjem nok når jula nærmer seg.
Ha ei god helg du også.
H

Brocante sa...

Hei og takk for innlegg på bloggen min. Der fant jeg en ny koselig blokk gitt. Kjelleren er på Lørenskog så er du i nærheten er det bare å si fra.

Lykkehuset sa...

Gøy å følge med på bloggen din. Kommer en tur til butikken din snart:-)Mye nytt ser jeg:-)

Trines Hus og Hage sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar på bloggen min. Ser du driver egen butikk. Så koselig! Jeg drømmer nok litt om det samme. Jobber du ved siden av?
Dere ser ut for å ha masse lekkert. Skulle gjerne tatt en tur, men det er nok litt for langt unna... Fint at dere bruker en del gammelt også. Det liker iallefall jeg godt!
Ha en fin dag og lykke til videre!
Hilsner fra Trine