lørdag 22. november 2008

Jule klart i uthus og garasje. åpent hver søndag.

8 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Ser nydelig ut....
Så mye fint :)

Klem,Kari

Kari sa...

Jeg kunne godt tenke meg å besøke butikken deres, men finner ingen korrekt adresse. Er det bare å kjøre til Engelsviken og vil jeg da finne fram?

Mitt hvite hus sa...

Dette ser skikkelig koselig ut. Nyt søndagen Klem Kerstin

lottens vita och gröna sa...

oh vilken underbar butik du har, en sån där livsfarlig, hihi!

tack för din goa hälsning!

varmkram lotten

Magdalena sa...

nydelig...
så spennende me juleåpent i garasjen... det har eg også~

Tiril sa...

Hei å takk for koselig kommntar hos meg.

Her så der jo ut til å være en del ting, fine julepresanger:))

Karna sa...

Ikkkk så nydelig! Skulle ønske du var i nærheten av meg jeg...nydelig!

Lykkehuset sa...

Litt gratis reklame:-) Bare hyggelig det! Synes butikken din er så fin, at det måtte jo alle få vite:-) Jeg kommer en tur igjen om ikke lenge. Har litt flere julegaver som må kjøpes:-)Ha en fin dag!