tirsdag 4. november 2008

Kansje en jule kule!!

14 kommentarer:

Guttemamma sa...

Takk for koselig hilsen!!Så mye flott,kommer gjerne innom om jeg tar turen mot Sverige...

Marihøna sa...

Hei, koselig blogg - og butikk -du har. Hilsen meg

Bergheim sa...

Åy. Her var det jammen smått blitt litt julestemning! Tusen takk for hyggelig kommentar. Nei, sant som du sier. ikke alt må være hvitt. En flott dag til deg også.

Unknown sa...

Hyggelig at du likte Den Røde Lade, men du har jo også en koselig butikk du. Jeg skulle gjerne ha hvert der før jul, men nå som datteren min er blitt syk blir jeg nok i Køvbenhavn til langt ut i Desember. Det er jo ikke det værste stede å være. Mens vi venter på opperasjonen bruker vi tiden til cafebesøk og å gå i koselige butikker. Butikk sofie står for tur når hun åpner juleutstillingen i midten av November. Det blir nok noen bilder derifra på bloggen .
Nydelige julekuler... noe å ønske seg.
Klem...ellen

by Siv sa...

Jammen meg en koselig butikk du har, synd du er så langt unna :)
*Siv*

Min Still By Maia sa...

Takk for hyggelig hilsen! Vakker butikk du har :)

Karin Lindström sa...

Hej!

Tack för er kommentar hos mig, jag blir så glad!

Vilken mysig butik i har. Och speciellt mysigt så här års. Jag har själv haft en inredningsbutik i tio år. Jag har sålt den ganska nyligen och det är första året som jag inte håller på att förbereda julen i butiken. Jag saknar faktiskt det, men det blir ju mer tid att dona hemma!

Mvh
Karin

Magdalena sa...

ja dette gav litt julesmak,- det er dete vi liker,- blanke herlige godbiter~~~~

Anonym sa...

Hei hei :)
Så utrolig koselig blogg du har!
Kommer nok innom her igjen ja;)

~Natalie~

Anonym sa...

Nei det var ikke vanskelig i det hele tatt! Kan være greit med 2 par hender når du skal stifte på det nye trekket da;) Og en god porsjon tålmodighet;P Bare bruk det gamle trekket som mal til det nye.

Heidi-anitha sa...

Jeg kommer en dag! Jeg bor ikke så langt unna deg, så jeg skal jammen ta meg en tur før jul. Mye fristene i butikken tenker jeg... Skal bli koselig, og jeg skal holde meg til åpningstidene:)

Håper jeg finner frem..???

klemmer Heidi-anitha

Karna sa...

Det er vel stilt og rolig de fleste steder når vil jeg tro, er en merkelig tid vi er inni i, så alle holder vel på pengene....Julehandelen kommer nok, bare litt utsatt...Jeg har iallefall ikke satt i gang enda.

Mia sa...

Julen nærmer seg med raske skritt, og det er hyggelig å begynne å planlegge den så smått. Takk for hyggelig besøk hos med og for din koselige hilsen. Det har vært artig å besøke bloggen din, og jeg må si at du har mye vakkert i den flotte butikken din. Jeg er fristet til å komme på besøk...

Trude sa...

Hei og god helg, tusen takk for koselige hilsninger hos meg!! Så mye flott som kommer inn for denne julen...gleder meg til å pynte jeg. Vi høres igjen