torsdag 13. november 2008

lyse krone rens trengs, hvor får jeg det??

4 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kristin, så mye fint du har lagt inn siden sist! Du kan ikke la være du nei :)) Kost det var på kjøkkenet ditt! Elsker det vettu :) La ikke merke til Madonnaen sist jeg var inne hos deg. Den passer jo fint til dine nye gamle vinduer som skal snekres inn :)) Ja, hvis det blir noe av da. Og kjenner jeg deg rett, skjer akkurat det som "mor" ønsker, hihi..
Nå har jeg lagt unna sytøyet og skal kose meg med vakre hjem og boka Jul. Titte litt nøyere og så får jeg kanskje laget noen honningkaker i helgen.

God bedring!!
Nattaklem
Aina

Anonym sa...

Man-tager-hva-man-haver-tips-til-lysekrone-rens:
1 stk dusj/spray-flaske fylles med varmt salmiakkvann. Dekk godt til med plast og håndkler under og spay på! NB! Skru av lyset
= fjerne strømtilførsel.
Spray over med rent varmt vann. La luft tørke. Tar litt tid (vent gjerne til neste dag/kveld = god og tørr uten vannpå strømførene deler). Er litt søl - så dekk godt til, men: Prismene blir som nye! LYKKE TIL!!

Anonym sa...

Hei igjen Kristin,
Så hyggelig at du har vært innom hos meg - så ikke at du hadde lagt igjen melding på det forrige innlegget - derav litt sent svar fra meg... Det bildet du beskriver er dessverre solgt - men jeg kan godt lage et nytt et til deg - så likt som jeg får til. Det er str. 50x50 og koster 1200,-. Bare gi meg beskjed om du vil ha det så kan jeg levere det til deg på vei til fr. stad :)
Ha en riktig god helg!
Klem fra Solveig

Unknown sa...

Hei Kristin
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Det er fint å bruke tiden her i København til noe hyggelig mens vi venter. I dag har jeg vært i Dragør, en liten fiskelandsby utenfor København, der besøkte jeg verdens minste og koseligste blomsterbutikk. Den bestod av en liten garage og et drivhus... du har kjempestor butikk i forhold. Det kommer noen bilder derifra til uken.
Jeg kjøpte Vakre hjem og interiør i dag og så at butikken Honning og Flora har julemarked neste helg... må prøve å få til et besøk der også.
Det er ikke fritt for at vi nå lengter til adventstid på Jeløya... håper det ikke blir for lenge til
Jeg ønsker deg en god uke!
Klem...Ellen