mandag 24. november 2008

Vakkert med svibler i gamle saus nebb.

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nydelig det ble, man må tørre å bruke tingene en har på en litt annen måte. Det kan bli veldig flott=) gode ideer=) Klem Kerstin

Magdalena sa...

nydelig,- og lurt+vakkert....

Unknown sa...

Hei
Takk for varme og koselige kommentarer på bloggen min, det har bidratt med å holde motet opp. Jentekveld hos deg 10 desember ....Ja takk det blir kjempekoselig, og det blir fint å møte Aina fra Modern Country.
Hyggelig ting du har i butikken din, jeg gleder meg til å komme.
Klem...Ellen

Ann Helen sa...

Å det var en utrolig søt idé! Veldig, veldig nydelig.

Min Still By Maia sa...

Så fint! Helt nydelig. Det var en virkelig god idè. Jeg skulle veldig gjerne besøkt butikken din. Synes julestrømpene var så fine. Må prøve å finne de i en nettbutikk. Har du noen tips?

KLEM