onsdag 19. november 2008

Jule strømper fra Aina`s charme.

10 kommentarer:

Silkeline sa...

Heisann.

Jeg var innom deg før i dag, men rakk ikke å legge igjen spor etter meg:) Men du, så koselig butikk du har i uthuset......masse spennende!! Nydelige varer fra Aina`S charme, hun har virkelig teften den damen. Varene pynter så fint opp i hyllene dine, og jeg ønsker deg et strålende julesalg. Vi får håpe kundene ikke tar skrekken med denne finanskrisen gående. Vår erfaring er at vi selger mer i nedgangstider, og det er jo bra:)

Ha en fin kveld:)

Heidi-anitha sa...

Nå har jeg notert meg åpningstidene på butikken din på kjøleskapet.. det eneste jeg mangeler nå er veibeskrivelse... Kan du hjelpe meg.. Bor i Skjeberg..

Skal sikre meg en julestrømpe fra Aina og litt annet smått og godt..

Gleder meg!

Klem White vintage

Albertines verden sa...

Tusen takk, det var hyggelig. Lykke til med julesalget. Ha en fortsatt fin uke.

Anonym sa...

Hei Kristin...
Så vakre de julestrømpene er .De slår ann .Det er no helt nytt .Lekkert..
Jentene er klare for å få masse impulser.Vi gleder oss.
Klem fra Hilde frå by`n

by Siv sa...

Så kjempeflotte de strømpene var :)
De pynter virkelig opp
Ha en strålende flott torsdag
*Siv*

MODERN COUNTRY sa...

Hei vennen!

Så kost det er å se dem henge der hjemme hos deg i butikken! Så han fikk laget kroker den kvelden, eller? Håper du har hatt en god dag i dag, at ovnen snart står klar, det er støvfritt, gikta er borte og at du kan nyte den deilig helg.
(Vet du, jeg trodde inntil for en time siden at det var Onsdag jeg. Snakk om rørete i hodet! hihi..)

Klem fra meg!
Aina

Karna sa...

Kjempe fine!

Karna sa...

Kjempe fine!

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige ting du har fått inn i butikken. Skulle så gjerne ha vært innom deg. Men det er nok vel langt=)

Du har ikke tenkt på nettbutikk vel?

Ønsker deg en fin helg . Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg Klem Kerstin

Siren sa...

Ja skjønner godt hva du mener angående rødt og barn...er nok ikke til å unngå at man ikke har noe rødt til jul, og det gir jo en helt egen stemning også...er jo det vi har vokst opp med, og da gir det jo selvfølgelig julestemning! :)

Du så utrolig flotte de julestrømpene var, du har veldig mye fint...så jeg stikker nok innom en annen gang også!
Ha en flott helg!
:)